Hej Jul!

 
Lite utsikt från vägen över Kramfors =)
Är hemma hos mami nu, alltid lika mysigt varje jul att vara här. I år blir det dock en annorlunda jul..:( En speciell person saknas.. :'( Men man får göra det bästa av situationen.
 
Hatar för övrigt att redigera bilder på laptop, det blir aldrig bra. Så ni får ha överseende med fula bilder tills ja kommer hem, haha. Har även aldrig sett så mycket snö ute som det är nu innan jul förut. Tydligen har det inte varit såhär mycket snö innan jul här uppe sen 1987. Så det är lite häftigt :D Snöar ute nu med, så det kommer bara mer och mer.. :P Kan ju konstatera vi får en mycket vit jul i år :)
 
Nu är det snart middagsdags <3

EDIT: Cp laptop! Blir en helt annan färgton när jag kontrollerar på iphonen ju. ÅH :P orkar inte xD





Simone

God jul på dig sötnos! <3

Svar: Detsamma finis! <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)