Release My Car Stupid Snow!

Ledig från skolan idag =)
Inte gjort så mycket faktiskt, mest chillat och snackat lite med Sebastian. Vi är vänner nu iaf, det känns skönt ^.^ Stack ut och kollade på bilen, vilken katastrof. Så bestämde mig för att frigöra den från det enormt tjocka snö- och islagret som låg på den. Bilen såg ännu värre ut idag än den översta bilden nedan, som togs i söndags ^^ Kom oxå på när jag kom ut att skrapan låg i bakluckan. Underbart. Och den hade såklart frusit fast, så det var bara in igen medans bilen var igång och hämta något jag kunde pilla bort isen med. Sagt och gjort så fick jag upp luckan tillslut men då rasade det in is i bakluckan istället xD Fick stå och skrapa ett bra tag innan bakluckan gick igen.. Totalt tog hela operationen att frigöra bilen typ en timme då isen hade fryst fast alla dörrar i princip, men nu går hon att köra igen, haha :p Startade på en gång oxå som alltid trots att hon stått 2 veckor nu.
 
Blev en tur till gymmet oxå, och snart ska jag köra ner till statoil och tanka då mamma sa det är bra om jag har en del bensin i bilen så det inte blir kondensering och grejer ^^ Får hoppas det inte snöar igen nu på ett tag för detta vill jag inte göra om igen på iaf några dagar :P
 
Älskade bil <3





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)