Sofia I

Modell: Sofia Kalling. Foto: Jag.
Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D + Reflexskärm silver


Fotade Sofia idag innan hon stack hem!
Var superskoj :D Fick en hel del fina bilder, dessa e de första =)

Igår hade vi Vampire Diaries maraton och sedan hängde vi lite med Amanda, Rizvana och Nina för att sedan ta taxi ner till stan! Bånken fick det bli, och därefter lite fyllekäk på Kebab Master, haha :p Taxi hem och sen sova. Mycket rolig kväll var det iaf ^.^

Har ingen skola förrän på torsdag, vilket är superskönt :D så blir lite chill nu några dagar ;)




Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)