Sofia II


Modell: Sofia Kalling. Foto: Jag.
Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D
+ Reflexskärm silver

Mer bilder på Sofia :D
Denna gången i svartvitt =)

Vad har hänt annars då? Är förkyld (yay) så mår inte så bra. Tack och lov börjar inte skolan förrän på torsdag. Jag ska ta en sväng till Ica imorrn med mitt CV och se om det finns någon chans att få sommarjobb.. Annars händer det typ inget. =) Väntar på älskling som är på praktiken oxå! Han kommer hem vid fyra så ska försöka ha maten klar då!

Nej, lite mer slapptid nu..




Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)