Statistics.. Statistics..

Skoldagarna har varit tunga de senaste dagarna eftersom jag sovit sjukt dåligt.
Kliva upp vid sju och sedan spendera nästan 6 timmar framför en dator med Excel och SPSS = död tjej. Tack och lov så är det snart helg och då ska kameran få komma ut och leka!

Finns inte så mycket mer att skriva för tillfället, händer nämligen ingenting just nu :P Ska ner på stan imorrn med snutt och hämta stativet som pappa köpt åt mig och äta ute, sedan är de planerat att vi ska ha lite korridorsmiddag på kvällen. =) Lär bli mys!

Nu blir det chillkväll iaf, lär inte kunna sova inatt för ja somnade efter skolan och sov i två timmar, haha!





Camilla Jansson

SPSS e inge kul.... vi har använt det vi med och vi behöver det för examensarbetet >.< Hoppas det går bra dock! kram

Cissi

Haha, illa :p Jo, jag försöker, de e drygt dock xD kram syster=)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)