Fields Of Näsby







Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Detta är bilderna jag tog till mitt fotoprojekt i skolan :D
Det blåste fruktansvärt mkt ute, stormvindar tillochmed, så bilderna togs lite hastigt bara innan man ville in i värmen igen. Ändå är jag rätt nöjd, och har lagt ner rätt mycket tid på redigering och beskärning. På tisdag ska projektet redovisas iallafall ^^ Ska bli kul att se vad de andra har tagit för bilder.

Är hemma från Ronneby nu iallafall, dock är älsklingen kvar där till typ onsdag. Ensamt :( Men jag måste plugga ändå så det funkar =)





Mamsen

Haft en trevlig helg? Ni såg i alla fall ut att må gott på bilden du la upp igår....



Som vanligt så har du lagt upp en bukett med vackra foton och jag önskar att vi också hade snöfritt. Fast det har smält undan fort den senaste veckan.

Lycka till med pluggandet.

Kramen ♥

Cissi

Hehe tack mami :D jo, vi mådde bra, då iaf;P haha! Snön försvinner nog där uppe med snart ;) kram!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)