Lund Tomorrow :D

Imorgon ska jag göra en museerecension.
Har valt Kulturhistoriska Museet i Lund och förhoppningsvis följer min älskling med oxå. Kameran ska med givetvis med, lär bli skoj :D dock inte så kul kanske om jag måste åka själv xD Vi får se imorrn ^.^

Har haft det jättebusy de senaste dagarna med skolan tyvärr, men nu är det äntligen helg :D Eller ja, nästan iallafall. Morgondagen blir väl mer av en nöjestripp förhoppningsvis ;)

Ska iallafall ta och bläddra lite i min kurslitteratur nu, så jag vet vad som förväntas av mig imorgon! Men nu vet ni att jag lever iaf! ;)





Mamsen

Du verkar ha fullt upp för tillfället och som jag skrivit tidigare - tur att det inte är ett tungt och jobbigt ämne. Jag hoppas du får en bra dag i Lund och hittar spännande motiv att fota bl.a.

Kram gumman!

Cissi

Ändrade mina planer =) Blir Malmö museum på söndag med Benjamin istället ;D Hehe kram ^.^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)