School And.. Wait For It.. School!

Ja, det är typ så mina dagar ser ut just nu xD
Skola, skola skola. Wehoooo! Visst, det är roliga föreläsningar och studiebesök och shit, men när man t.ex. får en timmes "lunch" på sig att hinna ner till museet i stan osv, ja.. Då känns de lite väl stressigt. Fick slänga i mig en paj hemma på 5 min innan jag tog bussen ner lixom.. :S Trist!

Museet ja.. Vi besökte stans regionsmuseum idag. Litet men gulligt :p Fast framåt fyra såg man på alla att de bara ville gå hem.. :P Kände det själv haha :p Väl hemma var det bara till att sätta sig med lite mer plugg för imorgon har vi redovisning.. Och på torsdag redovisning.. Och på fredag egen museirecension.. =( Och så håller de på xD

Nej, nu ska jag sluta klaga och bita ihop! Har tyvärr cp huvudvärk of doom just nu dock, tror de har att göra med all stress som varit den senaste tiden plus väldigt lite sömn.. =/

Blir nog tidigt sänggående idag iaf!





Mamsen

Det verkar som att denna kurs är mer intensiv och det är ändå tur att ämnet är intressant. Bara att kämpa på men det kanske blir lättare snart.....kan vi hoppas i alla fall.

Smart att lägga sig tidigt för sömn är viktigt.

Lycka till med alla redovisningar denna vecka!

Kram

Cissi

Tack mami =) ^.^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)