Biodiversity Excursion
















Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Bilderna från gårdagens exkursion!
Det är sjukt hur många olika biotoper det finns på så liten yta här nere. Allt ifrån havsstränder och sanddyner till mörka granskogar, tallskogar, ädelövsskogar, våtmarker och ängsmarker. Var en mycket rolig exkursion och vädret var perfekt för att fota med omväxlande moln och sol.

Maddes söta hund Polly var med oxå! Sjukt söt hund, man blir så sugen på att skaffa en själv en dag. =) Är lite trött för tillfället så därför kanske jag får ändra redigeringen lite imorgon om jag orkar, haha :p Orkade inte sitta och småpyssla hur mycket som helst ikväll..

Nu blir det sängen iallafall!





Mamsen

Lite annorlunda natur jämfört med här uppe. Härliga och vackra foton ännu en gång och när jag såg bilden på bärfisen kunde jag nästan förnimma den äckliga doften, haha....

Helt otroligt söt hund! Ha de gott, gumman!

K R A M ♥

Anonym

Tack Mami :D Ja, det är en viss skillnad haha =) Mm, visst är hon :D hehe kram

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)