Chinese Secretary I

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D + Reflexskärm silver
 
Första bilden från igår :D
Hinner inte redigera mer ikväll, men det är iallafall en bild ;) Lite dollface-warning hehe :P Får ta mer redigering imorgon när jag har tid. Ska nämligen se lite film med älsklingen nu =)
 
Vad tycker ni?=) Kan även tillägga att detta är Allra Första bilden vi tog igår. Helt perfekt ljus på en gång =)





Anonym

Grymt snyggt!

Svar: Tack! =)
Cissi

yli

så snyggt tjejen :) märks så att du tycker om att fota och de du gör härligt!

Svar: Aww tack :D Vad glad jag blir av så fina kommentarer =)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)