Chinese Secretary II

Modell: Nina. Foto: Jag.
Nikon D90+ Nikkor AF 50/1,8D + Reflexskärm silver
 
Hej på er!
En ny dag, och en ny bild på Nina, hihi =) Hann åter igen enbart redigera en bild.. Så jag hoppas jag inte tråkar ut er ;) Det här är min version av den bilden Nina redigerade här. Hon blir så fin på bild :D Helt galet. 
 
Nu är det tyvärr dags för sängen, har haft seriösa sömnproblem så ska gå och lägga mig tidigt och hoppas jag kan somna.. Godnatt på er! <3





Nina

Nice! Lite darknäzzzzz! Haha gillar att du också tog dig tiden att fixa spretluggen!

Cissi

Klart ;) var ju superenkelt att fixa ;)

yli

jätte fin bild du är ju riktigt proffsig på bilder och fotografering:)

Svar: Tack :D <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)