Fields Of Näsby HDR

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Okej, HDR är verkligen inte min starka sida, haha :p
Satt och lekte i Photoshop med lite bilder jag tog när jag vandrade runt Näsby Fält häromdagen. Rätt skoj att leka med reglage ändå, även om bilderna säkert ser helt cp ut ;) Kommer säkert sitta och leka mer sedan för jag är inte nöjd (som vanligt) men jag sneglade på klockan och såg att hon var över läggdags tid så var tvungen att avsluta :( Ville dock ändå ha något att lägga upp idag så fick bli dessa, trots att de inte är färdiga ;) Ser det okej ut än så länge?=)
 
Nu sängen snabbt som ögat, haha :P





Pontus Granlund

Finalister i foto-tävlingen finns nu ute på bloggen, gå in och se om det blev du!:D

Magdalena - Flash photo

Fina bilder som alltid :)
Där har jag också gått många långpromenader! Pluggade på Kristianstads högskola. Bodde i studentkorridor, så det var nära och bra till Näsby fält.
Vad läser du till? Kram

Svar: Hehe jaså? Läser till biolog. Och jag går oxå på HKR och bor i studentkorridor på Näsby :3
Cissi

simone

Gud vilka vackra bilder, ser ju jätte härigt ut! :D

Svar: Aww tack :D Försökte iaf, haha xD
Cissi

Izabelle

Häftigt med HDR, väldigt fint! Ska försöka testa det själv :)

Svar: Tack! Gör det :D Det blir rätt snyggt när man jobbat ett tag i PS med de ;D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)