Finnish Evening

 
Ikväll har vi haft finsk afton för Anna som flyttar ut nästa vecka.
Har varit en jätteskoj kväll, köpte lite presenter med till henne och ovan kan ni se en liten del av den lyxchoklad vi handlade ^^ Anna är ju gravid i 6:e månaden nu så tänkte att fin choklad lär hon gilla då hon har rätt högt sötsug nu ;)
 
De är iallafall iväg en sväng ner till stan nu, jag gav dem tillåtelsen att låna min kära bil, hehe :p Anna var den enda som inte hade druckit ikväll så hon kunde agera chaffis :p Själv orkade jag inte ut på äventyr, men de rullade iaf iväg för tio minuter sedan nu =)
 
Ska strax gå och lägga mig jag, är trött trött trött.. ska bli skönt att sova <3





Anna aka Schlierie

Bra att du skriver att jag inte hade druckit... ibland undrar folk vrf jag är på krogen när jag är gravid.. Alkoholfria drycker existerar nog inte i deras värld :P

"hon har rätt hög sötsug" Ja, så hög att jag kan döda för lite godis ;)

Din bil står parkerad lite snett, men inuti rutan iallafall (kanske kan köra fram den lite, vågade inte :P ). Inga p-böter. Krockade inte. Inga repor, vad jag vet om ^^

Cissi

Haha, fint de :) Jo jag har ju märkt du varit godissugen så tänkte det blir en bra present :D Hope you like it ^.^

Ja, folk är skumma på krogen asså =( Måste vara jobbigt :S

Ellen Talus

Kolla din hotmail :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)