First Day Of School + Photosession!

Idag hade jag min första dag på praktiken nere på kommunen här i Kristianstad.
Blev väldigt positivt överraskad av hur trevligt bemött jag blev :D Alla där verkar vara riktigt mysiga människor, och arbetsplatsen har en rofylld stämning över sig. Sjukt nöjd med dagen, har verkligen hamnat på rätt ställe :D Avdelningen jag har praktik på är Miljö- och Hälsoskyddskontoret, passande då jag älskar naturen och vill jobba med hållbar utveckling i framtiden :D
 
Väl hemma blev det till att packa kameraväskan och reflexskärmen för att sedan dra till Nina. Vi tog en tur ut med bilen till Lingenäset och det hela resulterade i en awesome fotosession! Hinner dock inte redigera bilderna ikväll, men lägger upp några som Nina redigerat sedan som jag tagit. Ska försöka redigera bilderna så fort jag kan, men får se när jag har tid ;)
 
Chilltime nu resten av kvällen iaf, måste gå och sova snart dock för jag ska vara på kommunen kl. 8 imorgon bitti ;)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)