Headers And Promises

Hej!
Tänkte bara be om ursäkt för att jag inte har hunnit göra någon header alls som jag lovade under sommaren. Har haft ett helvete denna sommar med pappa och allt som hänt så har inte haft tid/ork eller lust. Men jag planerar att börja med det igen när skolan lugnat ner sig lite, så då får ni gärna maila mig igen om det fortfarande är aktuellt =)
Adressen finns här nere till höger.
 
Idag är jag faktiskt lite bakis ändå, inte mycket alls, men det kändes att man drack minttu haha :p Så vi har beställt hem pizza nu, ska bli så gott! Sedan blir det plugg plugg plugg :( Så mycket i skolan nu, det är helt sjukt. Men jag kämpar på!





Mamsen

Oooops....bakis? Trodde inte det när jag läste din blogg igår kväll, haha! Kram

Svar: Inte direkt bakis, lite trött mestadels ^^ kram =)
Cissi

simone

Hörredu tösen!
Det är ju höst nu, kan ju inte ha en somrig blogg då! :( Detta måste fixas! haha

Svar: Haha :p Säger du det? ;) Kan nog fixas om du vill tjejen :D kram!
Cissi

Syster

Det är rätta takter syrran, bara att kämpa på, det lönar sig i slutänden =) Kram ^.^

Svar: Det jag gör lillasyster.. Sitter så mkt vid datorn och pluggar att jag får röda ögon som gör ont varje dag :( kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)