In The Sun

Modell: Nina. Foto: Jag.
Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR + Reflexskärm Silver
 
Två till bilder från Lingenäset har jag lyckats få ihop nu ;)
Vanligtvis brukar jag inte fota helkroppsbilder men denna gången blev det lite sådant med ^^ Har använt mitt vidvinkelobjektiv för dessa bilderna faktiskt, plus ett polariseringsfilter. Tycker det blev riktigt bra faktiskt :D Eller vad tycker ni?=)
 
Är helt slut ikväll nu efter jobbet. Men det var riktig sommarvärme idag ute så jag tog ändå en långpromenad längs Näsby Fält ^^ Hurtigt värre, haha! Imorrn väntar Malmö och möte med Vägverket angående ombyggnad av E22. Kommer bli spännande :D





yli

åhh så fina bilder ! kanon : så roligt att kolla in din blogg varje kväll för att se om där är nåt spännande fint att kolla :) ÄN EN GÅNG FINA BILDER OCH EN FIN BLOGG!

Svar: Vad kul att du tycker de :D tack! ^^
Cissi

Magdalena - Flash photo

Hur fina som helst! Du tar verkligen coola och personliga bilder...me like a lot ;)

Svar: Aww tack ^.^ Försöker;)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)