Life Without Daddy..

Hej på er.
Jag är ute i skogen aka Ronneby just nu, blev lite stressigt i fredags innan vi stack så jag hann inte uppdatera. Men jag lever iallafall, det är alltid nåt..
 
Sitter vid min laptop just nu, den jag fick av pappa för 1,5 år sedan. Har haft det så jobbigt senaste tiden, är så jobbigt att acceptera att min älskade far är borta :'( Ibland känns det helt outhärdligt, som en kniv i bröstet på mig.. Saknar han så mycket <3 :( Idag är det 1 månad och 8 dagar sedan han tog sitt sista andetag, och i det närmaste varje natt har han varit med mig i mina drömmar.. Ibland dåliga drömmar, men lika många gånger fina drömmar. Det är bara så svårt att gå vidare!
 
Vet inte hur jag ska lyckas ibland =/
 
 





Mamsen

Sänder en tröstkram, gumman! Såret läker aldrig men skorpan blir hårdare med tiden......♥

Svar: <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)