My Little Moth

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Denna lilla goding fotade jag idag hemma hos Sebastians far :D
Finns så sjukt många söta djur där, synd bara att det börjar dra ihop sig till höst och att de snart kommer försvinna ända tills våren kommer :(
 
Man brukar inte tänka på det när man ser såna här små sötnosar, men fasen vad roliga de ser ut i ansiktet i närbild, haha ;P Man ser verkligen hur liten den är när man tittar på bilderna där den sitter på mitt finger =) Älskar mitt makroobjektiv! När jag blir rik ska jag köpa ett ännu bättre, så man kan få med alla detaljer, hihi :D
 
Visst var den jättesöt? ^^ Alldeles tussig och hårig, hihi :D





Mamsen

Alldeles underbar.....Vilka häftiga bilder du tar. Jag är INTE avundsjuk alls....hmhm!
- Jooo, jag är avundsjuk, vill också kunna fota så här!
Du är så duktig, gumman! Ha nu en bra vecka på praktiken. Kram

Svar: Haha tack ^.^ Ska nog fixa grejer till dig med ska du se när jag har jobb sen ;) kram!
Cissi

Martin

Riktigt söt

Svar: Ja visst är den ;D
Cissi

Ellen Talus

Precis, visst är det så :( Mejlar dig nu finis! <3 kram

Svar: Gör så ^^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)