Playing With Landscapes

 
Hej på er!
Seg jag är med uppdateringar nuförtiden, höhö. Har suttit och mixtrat i PS en himla massa de senaste dagarna, det är därför. Testat ut nya tekniker osv, försöker bli en bättre fotograf osv :p
 
Har även mixtrat mycket med att redigera landskap, så bilderna ovan är mina första resultat av mitt mixtrande.. Vad tycker ni? =) Blev de fint?
 
Dem är inte heltfärdiga än, håller nämligen på att bli seriöst cpstörd på min skärm som har en helt annan kontrast än allt annat som existerar.. Ser bilderna för kontrastiga ut i min skärm så ser de ut som de har helt avsaknad av kontrast i iPhonen... Är sjukt irriterad på detta, funderar seriöst på att skaffa en ny skärm. Min skärm står knappt längre upp heller haha, foten e paj så kanske e dags :p





Magdalena - Flash photo

JA bilderna blev jättefina, verkligen! :)

Svar: Aww tack finis! <3
Cissi

Linnea W

Jättesnyggt!!!

Svar: Tack :D <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)