So Busy -.-

Jag har verkligen inget liv just nu.
Eller ja, det känns inte som så iallafall. Är så fruktansvärt upptagen hela dagarna med praktiken, och sedan när man kommer hem, vad gör man då? Jo, pluggar.. Har varit ute hos Tildra oxå rätt mycket den senaste veckan och ridit så är oftast helt slut när jag kommer hem :( Många dagar är jag hemma vid sju på kvällen och har då åkt vid 07:30 på morgonen.. Är det såhär man ska ha det resten av livet? :P Har inte ens hunnit installera mitt Sims 3 och spelat på det något alls, för jag har inte haft tid xD
 
Jaja, inte vara bitter nu. Snart är det helg! Men på grund av allt detta har jag verkligen inte hunnit uppdatera här.. Ska dock kicka igång med massa grejer snart är det tänkt ^.^ Har en ny tjej jag ska fota bland annat, vilket jag hoppas hinna göra nästa helg :D Kommer bli så skoj, för hon är så tuff och snygg!
 
Nu väntar sängen.. haha. Hörs imorgon hörrni <3





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)