My New Car

 
Säg hej till min nya bil, en Renault Clio!
Stackars lilla Gunn måste rivas ned för det var inte bara handbromsen som skulle dras åt, utan bromsbackarna är helt slut... Så har fått låna denna lilla bilen medans hon servas. Skulle gå på 1400:- :( Me sadface now, det var en oväntad utgift.. Får hoppas det bara är problem med det där och inget annat nu när de river ner henne där bak..
 
Så sitter hemma nu och väntar, de hade tack och lov en lånebil inne så jag kunde ta mig hem och slipper sitta där och uggla på verkstaden :p Nu hoppas jag bara att det inte är något mer fel, vill ju hon ska gå igenom besiktningen på fredag! Tur man fick CSN idag säger jag bara...
 
Ps. Jag vet min parkering med denna bilen sög, haha! Girl driver, all I say! :P





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)