Henrik, Jag och Konsten Att Hitta Ekar I Ett Kärr

 
Hemma åter igen efter en dag med inventering.
Henrik och jag har haft en rätt trevlig dag, 4 rutor blev gjorda varav rutan ovan var den andra vi besökte för dagen. Rutan låg delvis ute i ett kärr så det blev inte så mycket ekräknande på den rutan. Istället blev det en hel del fotografering, och jag har SUPERFINA bilder att visa upp sen på flicksländorna jag lyckades fånga på bild idag ^^ Åh! Hann även med lite hästgos då 2 av rutorna delvis låg i hästhagar där hästarna var på sommarbete. De följde oss genom hela hagen och buffade på oss för att gosa ^^ hihi så söta :D
 
Tills vidare får ni iaf nöja er med ovanstående bilder från kärret dock för jag är för trött för att redigera just nu. Tror jag ska hoppa i säng snart faktiskt. Och klockan är bara sju.... Har bara 12 rutor kvar nu iallafall!!
 
Jag och Henrik avslutade dagen med McDrive och 2 stycken Chicken El Nacho menyer. Åh vad det var gott med mat i magen! Imorgon rullar jag och Ola ut vid 08:00 på morgonen, så kanske är lika bra att hoppa i säng snart :) Lär sova gott inatt iaf! Kram på er! Och tack igen Henrik :D





Mamsen

Det var ett par jättehärliga foton från kärret och jag blir glad när jag läser vad du skriver. Du verkar vara taggad nu och det är så bra för då går jobbet lättare.
Hoppas du får en god natts sömn. Kramen

Svar: Tack mami :D Hoppas jag med ^.^ ska snart hoppa i säng :p
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)