Så Nära Nu!

Om 6 dagar sätter jag och min älskling oss i bilen och påbörjar den långa resan norrut.
Jag blir alltså snart sambo med världens finaste pojke! Hur ofattbart är inte det :D Samtidigt i mitt lyckorus finns det dock speciellt en person jag kommer att sakna här nere i Skåne. Och det är fina Victor. Victor är min bästa vän här nere som jag har kunnat prata om allt med, han har funnits där när jag som mest behövt honom och alltid ställt upp och varit världens bästa. Du kommer att bli så saknad ska du veta! Men du är välkommen upp att hälsa på när som helst, och det vet du oxå ^.^ Ser fram emot måndag, även om jag säkert kommer börja grina :)
 
För övrigt så känns det väldigt konstigt att lämna Skåne. Känns som att Norrland är ett annat liv typ, men det är ju där mitt liv faktiskt kommer att börja nu på riktigt! Dock så har ju 6 år här nere satt sina spår, och det kommer ju såklart ta ett litet tag att vänja sig vid att vara "där uppe" igen på heltid, men det är inget jag oroar mig för för jag vet att det är det rätta att göra och det känns så rätt. Norrland i mitt hjärta <3 Och nu har jag träffat mannen i mitt liv oxå, något som jag har väntat på i flera år att få göra. Och allt känns så rätt med honom. Om det är såhär äkta kärlek känns så har jag fasen funnit den <3 För jag är så lycklig när jag är med honom. Vi båda vill samma saker i livet och så har jag dessutom fått världens bästa svärfamilj.. så ja, det kunde inte ha blivit bättre =)
 
Tanken på att få komma och våldgästa mamma och mina bröder och min syster när jag vill är oxå något som gör mig glad och som jag längtar efter :D Följa med mami ut i naturen och plocka svamp, eller bara sitta där hemma och dricka kaffe och larva oss så som bara mor och dotter kan göra. Haha, det kommer bli underbart <3 Och att kunna umgås med bästa Madde och Marcus, samt min gullige lille gudson Viggo, åh :D Längta!
 
Nej Norrland, snart kommer jag och det kommer bli helt underbart :D Jag känner det på mig och jag längtar så! Det är nu det börjar, det är nu jag kan börja leva på riktigt! :)
 
 





Matte

Jag älskar dig min fina fina skatt <3 jag längtar så jäkla mycket!

Svar: älskar dig! snart är du häääär :D
Cissi

Mamsen

Så fint du skriver. Jag förstår dina känslor för jag har ju flyttat ett antal gånger men det är också bra att våga vara flyttbar. När man bryter upp från något fokuserar minnet oftast på de positiva händelserna man haft. Det kommer att bli bra när du väl blivit hemmastadd här i Norrland igen.
Och......Du är så VÄLKOMMEN HEM!

Kram ♥

Svar: Tack fina mami! <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)