Fota Rådjur, Hihi

 
Såhär såg jag ut när det här inlägget kom till :p
Beväpnad med kamera och stativ och så nära de vackra djuren :) Fotot har min fina mami tagit och jag lånat ^^ Jag skulle ha haft ett teleobjektiv dock, det får införskaffas i framtiden när jag är rik! Så mycket snö det var uppe i Norrland då, väldigt vackert faktiskt.
 
På tal om snö så upptäckte jag till min stora fasa att det hade snöat en decimeter igår kväll innan jag gick och la mig. Vit bil igen och vitt ute D: Fast en del har smält under dagen nu, må skiten försvinna snart! Nåja, gratis biltvätt fick jag iallafall :D
 
Just nu pluggar jag som attan inför tentan på lördag. Det är GIS II omtentadags. Fy fasen vad mycket det är man ska kunna, har gått igenom alla fem extentor och skrivit svar på alla frågorna där så jag har någon hum om hur tentorna ser ut iallafall. Nu blir det tillbaka till tråkplugget tyvärr D:





Mamsen

Du får väl skriva upp teleobjektiv på någon önskelista om du inte blir rik fort nog...... Hade jag haft en bättre kamera hade bilden säkert blivit ännu bättre men jag tycker den är fin för man ser hur nära dem du står och idag skulle du kunna stå ännu närmare för de har blivit riktigt tama. Min dagliga utfodring har de vant sig vid och kommer närmare för varje dag.
Jag är så stolt över dig och Camilla, ni kämpar hårt och det kommer säkert att ge resultat.
Massor med kramar till dig älskade dotter och lycka till med pluggandet. Trots att det är jobbigt kommer du att fixa även detta. ♥

Svar: Tack mami <3<3<3 Vi försöker :D Pluggat 8h idag så är rätt nöjd med mig själv :) Haha, ha jag får sätta de på önskelistan då ;) kram älskade mami <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)