Loneliness

De senaste dagarna har jag varit lite upp och ner...
Känner mig rätt så ensam just nu här nere, Victor är i Indien och så många av ens vänner har flyttat.. Men allra mest så upplever jag att saknaden efter älsklingen, min familj och alla mina vänner där uppe är det värsta. Blir så deprimerad när jag tänker på hur långt bort alla är. Och så sitter jag här nere, helt själv..:(
 
Sitter och funderar över hur det ska bli med allt oxå nu i sommar. Jag måste ju hitta ett sommarjobb så fort som möjligt, eller allra helst ett fast jobb, men det är så svårt i dagens läge med hög arbetslöshet. Samtidigt kan jag inte lämna Skåne förrän jag fått helt klart för mig att all inventering till examensarbetet är gjord och jag lixom är "färdig" här nere och kan skriva examensarbetet klart där uppe. Åh :P Dessutom sitter jag och funderar på när man ska säga upp lägenheten, när man ska flytta... Åh, det är så många tankar i huvudet!
 
Men allt kommer att lösa sig tror jag :) Eller ja, jag vet det kommer att lösa sig för jag har så bra stöd från alla där uppe. Men det är bara jobbigt just nu, mår inte bra av att bara sitta hemma och uggla hela dagarna lixom :S Sedan har jag haft sjuk träningsvärk i vaderna i flertalet dagar efter gymmet för 4 dar sen. Så galen träningsvärk att jag inte ens kunnat gå, haha. Så då har det fått bli datorn hela dagarna lixom:P Men idag ska jag ut i det fina vädret ^.^





Matte

puss älsklingen, tänker på dig dygnet runt, fortsätt kämpa <3 snart så!

Svar: Det jag gör <3
Cissi

Mamsen

Kan förstå att det är ensamt och tråkigt men snart är fyra års plugg över och du kan återvända hem till Norrland. Med så många ansökningar som du skickat får du säkert napp någonstans men de flesta har inte börjat planera in semestervikarierna ännu. Så ha tålamod så ska du se att allt löser sig.
Massa kramar från mamma ♥

Svar: Ja jag hoppas på det.. :) kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)