Rakt Igenom Baby!

 
Nyss hemkommen från besiktningen :D
Min pärla gick rakt igenom utan anmärkningar! Fick bara några bra att veta tips till nästa års besiktning :) Underbart! Min fina lilla Gunn, 15 år gammal i år :) Så nu kan jag vara lycklig resten av dagen iallafall, hehe!
 
Kanske ska passa på att gå ut och tvätta henne nu när vädret är så fint, det är vår i luften och snön är snart helt borta :D Yay!
 
//glad tjej





Mamsen

Så skönt att hon gick igenom besiktningen ännu en gång utan anmärkningar. Hon ser faktiskt otroligt fräsch ut trots sin ålder. Verkligen blank o fin. Hoppas du får många mil framöver utan problem.
Ha en skön helg!
Kram

Cissi

Ja visst är hon fin :D hihi ^^ Kram!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)