Nedräkning Pågår..

Idag är det 3 dagar kvar (strax två) tills vi har överlåtelse på vår etta.
Stressen börjar kännas av, haha ;P Så tre dagar tills denna lägenhet ska vara helt utstädad och ren, och vår nya lägenhet ska vara klar för inflyttning. Peppa peppa! :)
 
Kan säga att såhär ser läget ut just nu i lägenheten:
- Tapetseringen är klar (blev så himla fiiiiint, men ni får hålla er en liten stund med att se resultatet tills allt är klart och jag lägger upp efter-bilderna ^^)
- Golvläggningen i sovrummet blev klar idag
- Parkettgolvet blev slipat igår och färdiglackat idag
- Alla lister och panelen i hallen är färdigmålad
- Hallgolvet är färdigt
- X antal flyttkartonger har lämnat vår etta idag
 
Så, det som finns kvar är då badrummet som ska kaklas, badrumsmöblerna som ska på plats samt vår nya toalettstol, listerna på golv och dörrar skall upp, nya dörrar ska införskaffas. Sedan är det lite annat småpill som ska göras. Samt städa ur denna etta!
 
Men känns som att vi kan klara av det här ändå rätt lätt ^^ Med tanke på allt slit som vi redan gjort och all hjälp som vi har så känns de här sista som en baggis :)





Matte

snart så älskade!! :P :P <3

Svar: Ja <3 :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)