Så Jäkla Bra Var Dem!

Bilderna lånade från Rockfoto.nu. Foto: Alexander Tillheden
 
Nu är vi hemma igen!
Och vilken konsert det var. Vilket drag. Fy vad bra de var live alltså! :) Tack älskade för denna födelsedagspresent ^.^ Enda irriterande momentet var att kön var enormt lång och vi stod ute i kylan i en timme säkert. När vi väl kommer fram så visar det sig att man inte får ha systemkameror eller "proffsutrustning" med sig in, så jag fick lämna in min kamera, haha :p Så blev inget fotograferande :( Men lika bra för det var dem, Avenged Sevenfold! :)
 
Kommer bjuda på lite bilder från Gamla Stan sen (Edit: imorgon ^^), men först ska jag iväg till lägenheten för att måla panel ^^





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)