Jobba Jobba Jobba Jobba :D

Hej på er!
Har precis kommit hem från en heldag på Lidl. Idag har nog varit den stressigaste dagen hittils nästan, haha ^^ Dessutom fick vi problem med en av kassorna som totalt hängde sig mitt i en kundrusch, något som kunde slutat illa då vi bara var två stycken just då och en fungerande kassa :P Men precis då kom vår chef in genom dörren och kunde rädda situationen :P Snacka om timing ^^
 
Är helt slut nu, för jag är inte van att jobba långa pass flera dagar i rad och speciellt inte stressiga torsdagar ^^ Nu ska jag bara öppna imorgon, och sedan när jag slutat 15:45 har jag två dagar ledigt. Kommer bli skönt att få vila lite, för jag har fått en sträckning i låret så det gör ont att gå :( Menjag hoppas på att det är bättre imorgon.
 
Nu väntar snart sängen, så ha en fortsatt mysig kväll alla :) Godnatt ^^





Mamsen

Visst är det typiskt att när det är som stressigast, då blir det strul. Tur att chefen kom i rätt tid.
Ha en bra dag och njut sedan av ledigheten som du gjort dig förtjänt av.
Kram

Svar: Tack mami <3 Det ska jag göra nu kan jag lova ^^ <3
Cissi

Jennie Johansson

Det hör inte till ovanligheten att det blir jätte struligt mitt i stressiga situationer. Tur att chefen kom i rätt tid och löste situationen åt er :D

Svar: Ja, första intryck av huset är viktigt. Jag vill att det ska kännas rätt direkt man kliver in i huset, men det känns lite som att det aldrig kommer att ske. Vi har letat hus i snart ett år, kollat på hur många hus som helst men aldrig hittat något som ens är i närheten av rätt. Helt tragiskt, men det kommer väl när det kommer. Men det är svårt att inte känna hopplöshets känslor till och från. Tack snälla, vi behöver alla lyckönskningar vi kan få tror jag :D Kram!

Svar: Usch, ja det är inte alltid lätt :/ när vi köpte denna lägenheten såg den ut som skit invändigt oxå, haha :p Du kan ju se våra före-efter bilder under kategorin "Nya lägenheten & renovering" om du vill :P Då kände jag inte alls för lägenheten, men när vi fått upp de tapeter vi ville ha och golv osv så blev det hur underbart här som helst :D Så även fast man inte får den känslan först får man väl tänka lite oxå att man ju faktiskt kan göra om ^^ Viktigast är nog att huset står i ett bra område osv, där man trivs.. Insidan av huset kan man ju göra om, men att flytta de är svårare :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)