Min Mini Walk-In-Closet!

 
Efter några lager med färg är den nu i det närmaste klar, min mini garderob ^.^
Det enda som saknas nu är nya lister vid golvet, vilket ska fixas inom snar framtid :D Men redan nu har jag flyttat in om man säger så :D Resten av mina kläder - byxor, tjockare tröjor och toppar - får dock förbli i byrån i hallen :)
 
På den understa bilden syns även "garderoben i garderoben" hehe :) Är sjukt nöjd :D Min älskling har varit så duktig att måla väggar och tak samt lägga golv :) Sen får jag väl ge mig själv lite cred med för hyllorna. Så vad tycks? :D





Matte

SÅ jäkla nice ;)

Svar: Tihi! <3
Cissi

Mamsen

Snygg garderob du fått. Mattias är så duktig, ja du också.
Kram till er båda

Svar: Tack mami :) ja de e han! Kram <3
Cissi

victoria

Va fint! :) händig grabb du har!

Svar: Tack :D Ja han e duktig han :D
Cissi

Angela

Trivs du på jobbet och i Härnösand? Jag tycker mig känna igen sporthallen ifrån bilder du lagt upp, är det Högslätten ni bor vid? Jag bodde ju i kära H-sand i 4 år, gick gymnasiet där! Min söndag blev bra lugn, din då - på jobbet? ;-)

Kram

Svar: Jadå jag trivs :D Ovant att jobba bara, haha ^^ Aaa vi bor på högslätten :) Haha min söndag var sjukt lugn på jobbet, oxå, söndagar brukar vara de, hehe ^^ kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)