Vårkänslor På Min Promenad

 
Bjuder på tre bilder från min powerwalk hem från jobbet idag :)
Tyvärr iphonebilder men hade ju inte kameran med mig såklart så de får duga ^^ Det är verkligen vår i luften nu! Kan säga att jag svettades ymnigt i min tjocka vinterjacka när jag raskt rörde mig hemåt. Klockan var då 17:30 men ännu var det ljust ute :D
 
Snart kommer det att vara ljust här dygnet runt i det närmaste :) Och snart kommer sommaren! Åh :D Och om två månader beger vi oss iväg till Kroatien oxå :D Längtar! ^.^
 
Trevlig kväll på er allesammans! :)





Mamsen

Nog syns det att våren är på väg. Jag svettades också en hel del på min promenad idag. Helt otroligt varmt men tyvärr kommer kylan tillbaka, enligt prognoserna.
Ha de gott, kram ♥

Svar: ja, tyvärr så är den ju tillbaka nu :( usch och fy! tycker sommaren kan komma snart :p kram :) <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)