NY BLOGGDESIGN! :D

Som ni ser så ser det lite annorlunda ut här på bloggen nu!
Jag har nämligen knåpat ihop en ny bloggdesign med ny header och allt! Dessutom har jag så länge velat haft bloggen bredare, så nu har jag äntligen gjort även den ändringen. Med denna bredare blogg kommer jag att kunna lägga upp bilder i ett större format, något som jag stört mig på väldigt mycket tidigare då många bilder har känts alldeles för små. I och med detta bredare formatet kommer dock alla mina gamla bilder att se fel ut, eftersom de är för små, men det är något jag får leva med.
 
Mina headerbilder tog jag idag hemma hos Maddelutten och Marcus, och det är även finaste Maddelutten som har fotat dessa på mig <3 :)))) Älsklingen agerade reflexskärmshållare hihi :) Tack gumms och älsklingen för de! <3
 
Så, vad tycker ni om den nya designen? :D Själv är jag supernöjd ^^
 
Gamla designen.





victoria

Tjusigt! :) o fin headerbild!

Svar: Tack så mycket ^.^
Cissi

Matte

Jättefint! du är så vacker <3 kyss!

Svar: Tihi <3 Kyss :D
Cissi

Diana

Åh så fint! Vad duktig du är, jag har jättedålig koll på hur man kodar layouter. Gillar bloggar med större bilder. Jag har kört 600 px bredd i många år och orkar inte riktigt göra om allt, men någon dag så...

Svar: Tack så mycket :D Jag har inte heller haft orken att göra om den bredare tills nu, för det är så mkt jobb för något "så litet" :P Men äntligen så har jag fått tummen ur :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)