Fredag Den 13:e I Dess Rätta Bemärkelse

 
Kass iphonebild men jag kunde tamejfasen inte låta bli att fotografera detta xD
Satt och åt frukost i morse, helt lugnt.. Klockan var sisådär halv tio på morgonen och hantverkarn donade på uppe i badrummet. Så helt plötsligt hör jag världens brak, vänder mig om och ser då en fot komma ner genom taket i vår hall. Hantverkarn hade halkat på en planka och farit rakt genom gipstaket med foten. Stackarn. Han skämdes som fasen, men jag tog de hela med ro och påminde han om att det ju är fredag den 13e trots allt.
 
Det är ju bara positivt för oss dock det hela, nu får vi ju ett nymålat tak i hallen oxå xD Och dessutom gratis :p Så kan de gå.. Men ja, nu vet vi att fredag den 13e verkligen är en otursdag i dess rätta bemärkelse oxå..!





victoria

Hoppsan! :D haha, tur att de står för fixandet iallafall

Svar: Haha ja xD
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)