Födelsedagspresenter

 
Så idag blir man då 24.
Haha, I wish! Nej, jag blir faktiskt hela 28 år idag, fy fasen. Kan någon stanna klockan snälla? :p Vaknade inte med några nya rynkor idag iallafall, det är alltid positivt. Och födelsedagspresenter har jag fått oxå!
 
Av älsklingen fick jag ett presentkort hos Hemtex (yaaaay, min favoritbutik! ;P) och av mami fick jag den fina kameraväskan som ni ser på bild. En stor kameraväska är något jag längtat efter länge, och nu äntligen får jag plats med all min utrustning på ett och samma ställe. Polfilter, kablar, objektiv, blåsbälg, motljusskydd.. Allt får fasen plats! Så himla skönt. Tack för de fina presenterna!! <3
 
Vi åkte upp till mami en sväng och umgicks innan min älskade sambo skulle åka på jobbet, så man har lyckats avverka både wienerbröd, kakor och tårta idag. Sockerkicken var inte nådig, haha :p Fast middagen här hemma stabiliserade ut det litegrann iallafall och nu kommer resterande dagen att spenderas i lathetens tecken, för nästa vecka börjar jag på mitt nya jobb! Japp, ni hörde rätt! De ringde från Ica i Sörberge och erbjöd mig jobb på 50-100% så jag tackade ja :D Kommer bli tråkigt att lämna alla fina kollegor på Lidl men samtidigt kommer det att bli skönt med lite mer pengar i plånboken. Så den 28 augusti gör jag min sista dag på Lidl, men redan nästa vecka börjar som sagt inlärningen på Ica. Så kommer jobba nu 6 dagar i veckan hela augusti ^^
 
De hade fått in över 200 ansökningar, så att kunna knipa en plats var väldigt skoj :D Inte illa pinkat direkt ^^ Nu får ni ha en underbar dag allihop :) kram på er och tack för alla födelsedagshälsningar :)





Mamsen

Läge för ett dubbel-grattis. Vad glad jag blir för din skull fast det blir tufft med två jobb, tur att det är under en begränsad tid dock.
Det var så mysigt att träffa er idag. Jag tror att väskan hamnat hos rätt person, minsann. Det är ju en hel del fotoprylar du har och nu ryms det.
Ha en underbar kväll och stor kram till dig ♥

Svar: Tack mamiiii :D Hah ja det tror jag med ^.^ kram! <3
Cissi

victoria

Stort grattis till jobbet! va roligt :D skönt att slippa det orosmolnet. Tror ICA är mycket bättre än Lidl att jobba på så det blir nog jättebra.
Åh va fina presenter du fick :) va söt han är Mattias, jag önskar David kunde skriva så fina saker till mig mest oromantisk ever är han, blir typ grattis och ett hjärta högst ^_^

Svar: Tack :D:D Aww, haha Matte har alltid haft lätt för att uttrycka sina känslor, David kanske bara inte är den typen som gör det :) Du får tjata lite på han annars, haha :)
Cissi

Jennie Lundmark

Grattis i efterskott! :D Hoppas du hade en bra dag! Fin kameraväska.. Ser ut att vara riktigt rymlig och bra ^^ Och grattis till nya jobbet, så skönt för dig! :D

Svar: Jo, nog är det tråkigt alltid. Ingen människa vill väl få sin bil repad oavsett utseendet på den.. För det är faktiskt lite kränkande att någon anser sig ha rätten att inkräkta på mina saker. Jag skulle aldrig röra vid någon annans saker utan tillåtelse, och då tycker jag att det ska vara självklart för andra också. Men tydligen inte. ren jävla idioti!

Urinvägsinfektion är verkligen inte roligt.. Jag har också haft liknande händelser då de inte gick att lämna toaletten utan att det bara kändes "värre".. Även om de gjorde ont som satan att sitta på toa så känns de ändå bättre än att sitta i soffan och ha ont, för på toa kan du i alla fall kissa när du vill utan att behöva sitta och "dum-hålla-sig". Jo, jag brukar dricka 2-3 liter vatten så fort jag märker av symtom, men det är sällan det hjälper och citronvatten fungerar inte alls på mig. Inte tranbär heller, tyvärr. Än så länge har jag märkt att vatten är det mest effektiva, men då funkar det inte lika ofta som jag skulle vilja.. :( Men usch så jobbigt.. Du kanske skulle ha kollat upp varför du får symtom så fort du inte "förebygger" det :/ Det får inte jag, utan det kommer lite nu och då bara. Behöver inte förebygga det på någon speciellt sätt undertiden jag är frisk. Tack, det hoppas jag med! Kram!

Martin

Gratulerar till nya jobbet. Du har väl bara dig själv att tacka tror jag. Klapp på axeln. Kramisar

Svar: Tack :D:D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)