Härnösands Stadsfest & Måns Zelmerlöw

Samsung S6 Edge
 
Igår gjorde allas vår Eurovisionvinnare Måns Zelmerlöw sin enda spelning i Norrland på Härnösands stadsfest.
Vädret hade varit dåligt hela dagen med störtskurar, så festivalhumöret var ju inte på sin absoluta topp då vi förväntade oss att få stå i det dyvåta gräset med regnet strilandes över oss. Nu blev det inte så, för precis som arrangören klev fram på scenen och presenterade herr Zelmerlöw så sprack himlen upp och solstrålarna lyste upp publikhavet och scenen. Väldigt passande då att Måns första låt hette Kingdom in the Sky, haha. Vilken röst den mannen har alltså! Han fick med sig hela publiken i allsång och såklart avslutades hela konsterten med hans Eurovisionlåt Heroes. Tack Måns för ikväll!!! <3
 
Hade kvällen till ära fått låna Marcus Samsung S6 Edge (Tack!!!) då systemkameror var bannade på området. Ett förbud jag inte förstår mig på, då mobilkameror idag tar bilder som nästan når upp till systemkamerors klass.. Samsung S6 Edge t.ex. har 16 megapixlar inmatade under skalet, och dem levererade som ni ser ovan.
 
En superkväll blev det iallafall, och nöjda och belåtna var vi åter hemma innan klockan hade slagit två. Dessutom vaknade vi idag upp utan baksmälla, inte helt illa.. ;) Tack alla för en underbar helg!! :)
 
 





Jennie Lundmark

Åh, vad skoj! :D Låter bra att ni hade det trevligt :D Snacka om bra bilder S6:an tar! :O Nästan så man kanske skulle ha bytt till en sån för att få bra bilder ;)

Svar: Haha ja eller hur :o man kan inte tro det är en mobilkamera nästan.. Är själv sugen på en likadan ;p
Cissi

Angela

Kul att det är så bra kamera, jag ska nämligen köpa en sån mobil nästa månad! :-D
Ni ser ju ut att ha haft det toppen, kram

Svar: Haha nice ju :D då har du kvitto här på att den tar bra bilder, hehe ;D Sugen på en likadan själv faktiskt :)))
Cissi

Diana

Låter som en kul kväll :) Vilka bra bilder det blev trots att det är en mobilkamera!

Svar: Hehe ja eller hur :D Det var en superkväll ^.^
Cissi

Jennie Lundmark

Svar: Joda, med hus går man aldrig utan nått att göra :P

Åh, spännande! Ska det bli vitt skåpet? Du lägger väl ut bilder så man får se slutresultatet? ;)

Rom byggdes inte på en dag, lite så ser jag det med vår utsida.. Allt kommer i sinom tid.. Sen måste man tänka lite hur länge man har varit på plats i huset och om man verkligen vill börja överallt och med allt samtidigt.. :) De vill då inte vi, så altanen och allt där det får vänta till nästa år eller året därpå.
Just nu ska vi fokusera på att få ordning på gräsmattan och att renovera klart det som är påbörjat inomhus.. :) Så som källaren som står helt utriven och tom :P Kram!

Svar: Japp det blir vitt ;D såklart jag gör ;D Hehe ja det är så man får tänka :)
Cissi

Avoria

Ja, den verkar toppen! Jag kör på kamera, telefon och dator i samma nu för tiden. Så smidigt men en rejäl apparat till allt. Glömmer typ alltid att ta med mig digitalkameran nu för tiden för mobilen är bättre ;-) Det är ju såklart helt annorlunda för dig som har en riktig systemkamera :-D

Svar: Hehe jo :) Saknar dock att ha en bra mobilkamera när man lämnat systemkameran hemma, min iphone4 tar skitkassa bilder xD Så får se om jag uppgraderar snart oxå :D
Cissi

Avoria

Då tipsar jag såklart om Samsung, men även OnePlus är bra. Iphone är skandalöst dåliga när det kommer till kameror, fattar inte varför.

:-D

Svar: Ja jag är ju sugen på en s6 edge xD har dock kört iphone sen 2008, sen 3g kom ut, så kommer bli skumt att byta till android :p
Cissi

Avoria

Men android rockar, lovar dig! ;-)

Svar: Kan jag tänka mig ;D så van vid ios bara :p
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)