Snytbaggen Som Flög Sin Kos

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Hade helt glömt att lägga upp dessa bilder!
Bilderna föreställer en liten snytbagge som jag hittade ute vid Hemsö Fästning, dit vi åkte på en tur tillsammans med mami, Thomas, Madde & Marcus efter examensfirandet här hemma. Som den tvättäkta biolog jag är så var jag tvungen att plocka upp den lille parveln såklart och fota :p Men den ville inte bli fotad länge, för efter en liten stund på mitt finger sträckte den ut ett av sina ben som om den sade "Dit ska jag!!" och sen vecklade den ut sina vingar och flög iväg. Skulle ju precis fota så lyckades fånga spektaklet på bild dessutom haha.
 
Igår fick vi finbesök från Karlstad av en gammal klasskamrat till mig med familj, Victoria, tillsammans med hennes sambo David och deras underbart söta lilla tjej Julia :) Pratade massor och tog lite familjefoton på dem som kommer att läggas upp när de är färdiga.Så himla roligt att ses igen! Det var verkligen inte igår om man säger så :D
 
Men nu ska vi strax dra iväg, vi ska nämligen ut till finaste Norrfällsviken jag, sambon, Madde & Marcus, för att tillbringa en kväll och en natt därute. Så återkommer när jag kommer hem :D ha en fin helg alla ^.^





Mamsen

Haha, det ser verkligen ut som den pekar. Riktigt fina bilder du fick.

Svar: Tack mami :D:D ja eller hur :p
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)