Den 15:e Juni Smäller Det!

 
Den 15:e juni är det äntligen dags för mig att kliva upp på scen på Högskolan Kristianstad för att ta min examen.
Efter flera år börjar jag äntligen se slutet på det här examensarbetet som jag slitit med så mycket. Förseningarna har varit många, dels på grund av den depression jag fick efter pappa gick bort, dels på grund av jobbet och allt annat som hänt runtomkring. Men nu äntligen!!!
 
Behöver jag säga att jag är sjuuuuukt nervös? Det är ju liksom bara mitt livs redovisning jag ska hålla hehe :P Ska redovisa några gånger på mina utvalda försökskaniner först dock, Josephine & Jocke från jobbet samt svärfamiljen :p Så kan jag göra bort mig inför dem istället men ha ett sjuhimlans bra föredrag att hålla när det verkligen gäller!





Mamsen

Så skönt för dig att detta hästjobb snart är över! Smart idé att testköra på utvalda åhörare först. Jag kommer att hålla varenda tumme och tå för dig den 15:e.
K R A M

Svar: Jaaaaa ska bli så skönt att få det här gjort!! Är så nervös bara ._. Men ska nog gå bra :D kram!
Cissi

Angela

Vad kul!! :-D Stor lycka till-kram, det kommer flyta som fan tror jag.

Svar: Tack :D Haha ja får hoppas på de xD
Cissi

Diana

Oj, bara titeln låter galet avancerad! Vad spännande att du snart är klar :) Då blir det en tur söderut alltså?

Svar: Japp de blir det :D Haha, ja fick klura ett tag på titeln xD
Cissi

Diana

Om ni passerar Kalmar kan jag bjuda på fika ;)

Svar: Hehe tack för inbjudan, dock flyger vi :)))) Men tack ändå ^.^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)