Lite Komik På Kvällskvisten

Alltså...
Vad är oddsen att det står en exakt likadan Audi bakom våran Aze här uppe hos oss? Och hur trött är man när man går till vad man tror är ens egna bil och frenetiskt försöker låsa upp, det går inte och man springer tillbaka in och hämtar andra nyckeln samtidigt som man ropar till sambon "det går inte att låsa upp bilen med min nyckel!! Vad fan! Tar din!" Sen kutar man ut igen, prövar åter igen med samma resultat. Rycker som en galning i handtaget, ringer till sambon och förklarar i halvt hysteri att det går inte att låsa upp bilen!! Sen sneglar man åt sidan... Och ser en kopia av samma bil man precis försökte att frenetiskt låsa upp.. Och inser att denna bilen var inte alls vår.... Skrattade ganska gott åt mig själv där faktiskt
 
//Något trött Cissi som strax ska gå och sova efter sitt 9-timmarspass på jobbet idag :P
 
De två tvillingarna på Furuvägen. (kass iphonebild :p)





Avoria

Haha, men fan vad dråpligt och kul! :-D Hade varit roligt att se antar jag ;-)

Svar: Ja, Matte garvade som fasen åt mig xD
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)