En Trevlig Överraskning

 
Idag när jag satt och sminkade mig som bäst så såg jag en av våra gulliga grannar utanför.
Öppnade dörren och då stod hon där med en vinflaska som hon ville ge mig som tack för att jag vattnat hennes blommor medans de varit bortrest. Haha, så himla gulliga de är! <3 Gav hon en stor kram och sa att det var så lite så :)
 
Det är bland det bästa med att bo på Furuvägen, vi har nämligen så himla mysiga grannar! Trivs som fisken i vattnet jag, även fast man bor "tätt inpå" varandra och vinkar när man ser dem gå förbi utanför köksfönstret när man sitter där på morgonen och dricker sitt kaffe. Skulle aldrig vilja bo på annat sätt känns de som just nu. Lägenhet var helt fel för mig, uppvuxen i villa som man är. Att enbart ha en dörr och ingen riktig ingång, ingen entré.. Nej, jag lessnade snabbt på det.
 
Nu har vi ju massor att stå i här hemma med renoveringar, men jag tycker det är kul att hålla på och pyssla :D Imorgon t.ex. blir det målning av fodren runt fönstren på baksidan, innan jobbet. Efter passet imorgon har jag också SEMESTER! Ska bli så himla skönt, kanske man kan hinna klart med en del av grejerna på vår to-do-list för sommaren :) 





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)