Rhodos Dag 5

Parasailing @ Faliraki Beach
 
Vet ni vad jag kom på?
Jag har ju för fasen inte avslutat Rhodosbilderna än! Redigerade upp dessa för flera månader sedan, men har bara glömt att lägga ut dem. Haha! Så kan det gå. Så dessa är alltså redigerade på min gamla skärm så ni vet :p Men det var en rolig dag. Vi hade bestämt oss för att testa parasailing, och det var några av oss som var mer nervösa än andra inför detta. Efter att ha blivit eskorterade ut till båten åkte vi iväg och så skulle de börja sätta på oss utrustningen. Jag skulle ju dock bara fota, så när de började sätta på även mig säkerhetsanordningarna protesterade jag högljutt och utbrast "no, no i'm not going! I'm just gonna take pictures!" haha :p Även fast jag själv inte var uppe i luften så var det härligt att få se stranden ur ett annat perspektiv och vinden fläktade jätteskönt och svalkande. Det var lite scary att ha med sig kameran ut i en båt, men det gick väldigt bra faktiskt :) Tänkte mig efter dock både en och två gånger innan jag tog beslutet att den fick följa med :p Hade inte varit så roligt om 32 000 kronor kamera ramlade i vattnet. Men den hängde säkert runt halsen :)
 
Efteråt var vi alla lyriska, speciellt de fyra som fått vara uppe i luften ;) Blev en lugn eftermiddag med mer sol och bad när vi kommit i land där temperaturen låg stadigt runt 30 grader. Lite skillnad mot vad det är nu här hemma med andra ord, hehe. Man blir väldigt sugen på att åka utomlands igen nu när man ser tillbaka på bilderna kan jag lova :D Men det får dröja ett bra tag tyvärr innan vi kan åka igen. Ha en skön söndagskväll nu allihop <3





F

Blev sugen att åka iväg en sväng. Sicken tur att jag ska det vecka 10 :P

Fegt att sitta kvar i båten ;)

Svar: Haha nice :) Ja, kanske lite men jag var inte så sugen på o åka upp haha :p
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)