Rhodos Dag 6 - Sista Dagen

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Sista dagen på Rhodos grydde, även denna en underbart vacker dag med en magnifik soluppgång.
Matte och jag hade bestämt oss dagen innan för att åka tillbaka in till Rhodos stad och strosa runt, då vi knappt fått uppleva staden förra gången vi var där på kvällen när vi satt i sportbaren för att se på fotboll. Så det blev en tidig morgon, och vi tog första bussen in till Gamla stan där vi åt glass, besökte palatset och bara strosade runt. Väl hemma lagom till lunchtid blev det några timmar i solen vid poolen, och därefter middag innan vi gjorde oss redo för sista kvällens bravader. Och vilken kväll det blev, haha.
 
Jag visar bara några bilder från första delen av kvällen, då det därefter bara gick utför i ett snabbt tempo xD Haha. Ett riktigt bra coverband spelade och vi alla hamnade på dansgolvet när kvällen led mot sitt slut, innan vi till slut gick och la oss. Somliga av oss mådde inte speciellt bra följande morgon kan jag lova, och både min och Felicias sista frukost på hotellet bestod av vatten och gurkstavar. xD Men det var en sjukt rolig kväll, skrattar gott åt bilderna som togs i slutet av kvällen haha :p
 
Väl hemma på svensk mark möttes vi av rätt varm septembervärme, med massor av fina minnen från soliga Rhodos <3





Kattis

Underbart!! En grekisk ö jag ännu inte haft nöjet att besöka men det blir förhoppningsvis snart tillfälle!:)

Svar: Hehe ;D Det var fint där, fast inget slår Kroatien såklart ;3
Cissi

Mamsen

Vackra bilder som får mig att längta till sommar och sol. Skrattade lite när jag såg frisyren på Mattias. Hans hår ser något elektriskt ut, hihi.

Svar: Haha ja litegrann xD Tack mami <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)