Exam Done!

Skrivit den hemska tentan nu!
Ingen aning om hur det gick, men det får vi se :D Orkar inte riktigt bry mig, haha.. Är nu äntligen ledig för första gången på flera veckor! Så ska ta vara på de här tre dagarna och riktigt njuta och vila upp mig. Sedan är det bara att ta nya tag för den kommande ekologitentan den 19e! Men nu: Aktiv vila! Hehe.

Älskling lagar mat till mig oxå, sötnos e han.. <3





Leah

Hoppas det gick bra.

Starkt att du är så självständig att kunna plugga så mycket. JA hade inte pallat med. Kramar

Cissi

Hehe tack <3 hoppas på de bästa!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)