Under Construction









Världens största LAN under uppbyggnad!

Nu har man anlänt och hängt runt här på Elmia i Jönköping ett tag.
Som vanligt är det mycket kvar att göras i expon innan insläppet imorgon, medan hallarna i princip är färdiga. Jag har tagit en superskön dusch, återförenats med mitt CREW gäng och ätit middag. Snart är det dags för sängen, för imorgon börjar eventet!

Suger att redigera bilder på laptopen, mättnad och sådant är mycket lägre på den så bilderna ser aldrig likadana ut här som på andra skärmar. Menmen, det går ju iaf ;D





Anonym

Dreamhack var inte igår det! Nästan så man blir nostalgisk fast det inte var så värst längesen ändå.

Mamsen

Det krävs en hel jobb för att iordningställa ett så stort arrangemang och jag gissar att det är många som jobbar med detta. Dina bilder ser bra ut .....som vanligt! Kram

Cissi

Hehe tack =)



haha, najs de ju :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)