Lost My Papers! :(

Satte mig just ner för att leta efter den enorma högen papper vi skulle läsa till ekologin imorgon.
Men jag hittar dem inte någonstans! :( Fanfanfan asså. Dem finns inte på FirstClass heller så jag får väl gå till skolan imorgon och se ut som ett frågetecken >.< Klantarsle man är alltså. Menmen, då fick man en till fri eftermiddag då iallafall. Ska fundera ut något roligt att göra, dock har jag idétorka för tillfället :P

Kanske får ta en runda runt naturreservatet med kameran i högsta hugg?=)





Mamsen

Ajajaj, inte så bra! Hoppas du hittar dem för de behövs väl till tentan också.

Kram

Cissi

Hittade dem inte =(

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)