More Of My Cute Friends

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Lite blandade bilder från olika fototillfällen i mammas trädgård, hehe :D
Är inte lätt att få till allt när man fotar insekter som pollinerar kan jag lova. Åh vad snabba de är! De sitter bara på blommorna några få sekunder, sedan sticker de ju :p
 
Nedersta bilden är nästan bäst dock, haha vilken fuling :P Eller vad tycker ni? Fast han kanske är rätt söt ändå..





Anonym

haha, den ser elak ut juu

Svar: Det kanske den är med O.o
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)