Holiday!!

Så, nu är tentan skriven.
Har ingen aning om hur det gick på den praktiska delen, får hoppas på det bästa. Nu har jag alltså ledigt till torsdag, då nästa kurs börjar! Underbart!!!

Spenderade kvällen med korridoren ikväll. Vi bakade pizza, mysdrack lite och spelade Mafia hela kvällen :D Asskoj! Blev mördare tre gånger i rad, haha :D

Sedan blev de lite House med älsk, och nu är det dags för sängen! Åh ska bli så skönt att få sova :D

PS. Imorgon kommer Sofia ner, vi ska fota lite :D ska bli superskoj!





Mamsen

Vad skönt att tentan är avklarad. Hoppas nu bara att den blir godkänd så du kan lägga statistiken till handlingarna.

Är det ett brädspel ni spelat? Har inte hört talas om Mafia.

Ha dé gott o mys tills nästa kurs drar igång!

Kramen ♥

Cissi

Mafia behöver man inget för förutom en kortlek hehe ;) mm, det ska jag :D kram!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)