National Museum, Denmark


































Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR

Idag har det varit en rolig dag!

Klassen åkte nämligen ner till nationalmuseet i Köpenhamn! Det är en rätt sjuk känsla att bara man sitter 2 timmar på ett tåg så är man helt plötsligt i ett annat land där de pratar helt annorlunda och använder annorlunda valuta..

Det blev många bilder, har valt ut ett fåtal (japp, knäppte massor!) som jag redigerat i lite olika stilar efter tycke och smak. Ville göra dem lite mer konstnärliga än vanligtvis så svärtan är förhöjd och ljussättningen är lite olika ;) Vissa bilder passade nämligen bättre i svartvitt, några smycken blev snyggare i "70-talston", vissa i varm ton osv.. :D Så blev en salig blandning! Kan lova det inte var lätt att knäppa genom glaset där.. Skulle haft ett polariseringsfilter! Fast är rätt nöjd ändå. Det var mycket intressant kan jag lova :D

Blev lunch tillsammans efteråt, en liten runda på stan och sedan hem!

Är döslut nu, ska typ bara slappa hela kvällen..





Mamsen

Jätte-jättefina bilder! Kan tänka mig att det var intressant. Ska knoppa in nu och önskar dig en god natts sömn och hoppas att förkylningen gett med sig.

Kram!

Anonym

Tack mami :D Jodå, är nästan frisk nu =)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)