New Course And New Week

Ny vecka, ny kurs.
Idag började vi statistik kursen på högskolan. Ser inte fram emot denna kursen tyvärr då den innehåller massor av jobbig excel och sånt dataskräp =/ Jaja. Dagens lektion var iallafall en tillbakablick i biologins historia så den spenderades med att jobba på en bild till skrivblocket.. Här nedan är en liten sneakpeak (efter original av Lena Furberg). Är inte nöjd med den, har fel sorts pennor för sånt här :P

Sedan pajade ljuset från fönstret de gråa så de ser helt skevt ut, menmen ^^ Det är de inte i verkligheten iaf!









Joanna

Hehe. Lena Furberg. Jag läste "Min Häst" som en galning när jag var i 11-års åldern och spenderade mååånga timmar på att lära mig rita som hon. Fin bild!

Cissi

Mm gjorde jag med, haha! Tack =)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)