My Cute Friends ^.^

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Hemma hos Sebastians pappa finns något som kan förklaras som ett insektparadis ^^
Hemma i hans trädgård gick jag därför omkring igår och fotade massor :D Det roligaste av allt var dock vårtbitarna som satt ovanpå jordkällaren. Så fina djur!
 
Dessa bilder är redigerade på min lilla laptop, så jag är inte 100 på hur resultatet blir "i verkligheten" men jag hoppas dem ser lika bra ut som de gör på min skärm just nu ;D hehe. Visst är dem fina? :D
 
Ikväll åker vi hem! Har 2 tidsinställda inlägg som ska komma upp senare :3 Puss på er!





Mamsen

Döläckra kort och den på spindeln var helt suveränt bra!
VÄLKOMMEN HEM, gumman!

Martin

Jäklar va snygga bilder. Coolt :)

simone

Usch, bilden på spindeln är ju bara läskig! haha, snygg men läskig :D

Clara Ringqvist

Så fina bilder!

Cissi

Aww, tack så mycket finisar :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)