Nisse The Hitler Cat

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Hemma hos Sebastians far finns det en katt som heter Nisse.
Han är jättesöt och gosig, men han har vissa Hitler tendenser, haha :p På hans nos finns en liten svart hitler mustasch, så himla sött xD
Han älskar att köra anarki med alla de andra katterna - det är han som bestämmer. Fast när han inte bråkar med dem är han hur mysig som helst och älskar att ligga i knäet.
 
Dock är han väldigt förtjust i att snutta på örsnibbar :P Lite drygt ibland, haha :P
 
Men visst är han en liten hitlerkatt? ;p





Lina

Haha, diggar översta!

simone

Haha, naw så söt! :D

Cissi

Hehe, visst är han :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)